Bismillah....
Image Hosted by ImageShack.us

Monday, December 1, 2008

.::YM id 8791::.

bagi memeriahkan lagi persahabatan di alam siber aku kongsikan Id YM kengkawan kita di sini bagi mudah korang semua add dan berYM....

Azrul Hasyimi ~ aroul2k
Norol Azwa ~ azwanordi
Bakhtiar ~ realevo7
Ahmad Asri ~ epsilon.mind
Ishak ~ ishakmh
Ruslan ~ krayon_shinchan2002
Syidah ~ kutik3711
Salmi ~ mieaz_1474
Shamsul Amri ~ gopengmali1974
Suryanie ~ fatinsurya
Suzana ~ su_prk74
Epoi ~ gbone30
Miezanz ~ miezanzz
Fendi ~ Hisyamafandi (NEW)

kepada kengkawan yg ada id YM dan ingin tambah id YM di sini boleh tambah kat ruangan komen... i/allah ada masa aku akan edit semula...

2 comments:

Abahzarif said...

hisyamafandi

Yeer said...

Salam bro, aku punye id YM jgn lupe lak, walaupun aku jarang ada tapi i.Allah tak menghampakan kekawan,
id aku realevo7@yahoo.com
Tq : Yeer Solitary @ Bakhtiar