Bismillah....
Image Hosted by ImageShack.us

Monday, April 6, 2009

Terima Kasih Semua & Ampun Maaf

salam semua,
alhamdulillah besyukur kpd Allah, krn masih memberi nyawa kpd aku.
terima kasih x terhingga kpd miezan krn update hal aku dlm nih..actually,terlambat jua aku bgtau mizan hal aku admit dan operation sbb segala berlaku dgn pantas..aku chek on Khamis,trus kena tahan wad,jumaat buat opt. Scooping,petsng trus detect heart failure, sabtu trus buat opt Angiogram.
kalo mizan dtg awal hari aku buat angiogram tuh,maybe dia akan kalut bila lihat keadaan aku slps 1st operation(sbb alis ckp aku dh teruk masa kt ICU tuh,dh xsedar etc).tu yg buat 2nd operation,baru aku ok.Allah Maha Kuasa.
thanks a lot pada kawan2 yg dtg melawat,mizan,yus,johar(kamu dtg ngan sapa arituh?),azrul n wife n baby,bro hazman,bro meor,dan pada yg sms tak henti2,call x henti2(antara yg aku ingt-syidah,zana,sam,kim,yer,zaesh,yus kalut,fakril,yus tono,fazli koleh,syarmi,edi bon,(nama2 yg tertinggal haraf maaf yer)tak lupa juga yg wish kat dlm BLOG nih,,aku n alis hya mampu ucapkan berjuta terima kasih.moga kalian pya semangat sentiasa dalm hati aku.
check la kesihatan korg masing2,jaga makan minum,slalu lah exercise,berentilah merokok(aku dah bertahun2 berenti merokok),sbb sakit kalo nk datang MENGEJUT jer,x kasik warning!yg paling penting jgn lupa Allah.
hehhe..siapa sangka dlm umur 35 nih dah buat minor overhaul kat jantung aku..
skrg keadaan aku ok,cuma aku x boleh tidur sejak balik rumah sampai la sekarang,bila letak badan,baring jer,aku mula batuk kuat,cuba juga tido duduk,tapi tu laa..sekejap2 jaga balik..kata doktor,paru2 aku ada air yg perlu diflush sikit2...air aku cuma limit 1 liter shj sehari..(dah la aku ni jenis kuat minum..adeh..).Bersabar shj dgn dugaanNya.
erm..itu ajerlah yg aku nk kongsi2kan.
aku ambil kesempatan ni, nk mohon maaf pada semua sekali,kalo aku ada buat salah dan silap,dosa pada korang semua selama ini.harap sudi maafkan aku yer.halalkanlah makan minum aku,dan mana yg terlebih,terkurang..bagi pihak korg,aku awal2 dh maafkan apa2 benda sekalipun.
terima kasih semua.
epoi

10 comments:

miezanz said...

Dear sahabat....
alhamdulillah anda dah kembali... sesungguh setiap dugaan dan ujian itu menandakan yang Allah menyayangi kita... banyakkan beribadat dan berdoa serta dekatkan diri padanya i/Allah tiada penyakit yg xboleh diubati...

kubong said...

alhamdulillah, setiap kejadian itu ada hikmahnya....kepada diri Epoi, keluarga malah kepada diri rakan-rakan pun termasuklah aku....banyak bersabar..insyaAllah ada kesempatan kita jumpa di Ipoh nanti...

Anonymous said...

salam, syukur ko dah sihat.Banyakkan sabo.Ada hikmah tu.Jaga baik2 kesihatan tu. Selalu exercise-kurangkan makanan banyak kolesterol ngan makanan berminyak,lemak.Ingat banyak2 Allah. Pandang Mata anak2.Aku doakan ko sihat.

Anonymous said...

alhamdulillah..

semoga kesihatan btambah baik.. sakit itu nikmat... ternyata Allah sayangkan epoi dan keluarga...

Ambil kesempatan ini untuk lebih muhasabah diri.....

Yeer said...

Alhamdulillah epoi dah kembali sihat n ceria.. Cam ne pun nak tak nak kita semua akan jadi semakin tua n tua, so byk sel2 dlm badan ni yg dah ilang, itu semua kuasa Allah s.w.t., sejak zaman Nabi Adam manusia ni akan ditimpa penyakit...
For Epoi keep up ur health strengthnes (ntah betul ke tak ayat aku ni) n kena byk besabor..
W/salam

Kim said...

.....Alhamdulillah,jaga diri baik-baik.....stay tuned

lon said...

semoga sihat kembali! InsyaAllah ....

suzana said...

Salam....Alhamdulillah dah kembali sihat. Banyak bersabar & kuatkan semangat...MMM exam still on juga kan... well good luck & do your best.

Unknown said...

Assamualaikum Epoi n Alis,

Syukur Alhamdulillah semuanye selamat. Semoga ini menjadi peringatan pd diri sendiri serta rakan2 yg lain. Semoga Epoi lekas sembuh & byk2 bersabar atas dugaan-Nya. Lg 5 tahun dah nak masuk geng 40-an. Lagi byk cabaran masalah kesihatan. Ingat2 lah selalu...

Wassalam

Anonymous said...

salam epoi.alhamdulillah operation dah selesai.aku doakan semoga kau dan sesemua kita ni berbahagia didunia dan akhirat.