Bismillah....
Image Hosted by ImageShack.us

Thursday, October 22, 2009

.::Jejak Kasih: Noridah Binti Abdullah::.

Gambo terbaru dia, aku cilok dari Fesbuk

Terlebih dahulu aku nak ucapkan terima kasih pada Hafsah kerana telah bagi aku no. phone sahabat kita nih... Petang semalam aku calllah sahabat kita sorang nih. Alhamdulillah dia kenal aku. Dia sekarang menetap di Sungai Lokan, Sungai Dua, Butterworth. Kerja di Auto City Juru... Kalo ada masa nanti aku bersama dengan Det dan Kim akan terjah dia untuk korek lebih banyak rahsia...

3 comments:

salmie said...

salam semua...

at last...dapat jugak tengok gmbo terbaru idah...

yelah lepas dia kawin dan menetap kat penang..dia menyepikan diri...

kasi no tipon dia....

Yus said...

kak idah my former room mate..sama2 nyorok dalam almari masa morning drill...muat lagi masa tu masuk dalam locker...

miezanz said...

Noridah :~012 439 6313