Bismillah....
Image Hosted by ImageShack.us

Friday, October 30, 2009

.::Jejak Kasih: Roslina::.

Kalian semua tentu masih ingat kepada kawan kita yang bernama Roslina (maaf bintinya aku dah lupa). Baru-baru nih kawan kita, Azwa telah terjumpa dengan Roslina secara tak sengaja dalam satu Majlis yang dianjurkan oleh Azwa. Dalam majlis tu kawan kita, Roslina kira antara ramai-ramai tetamu yang datang. Jadi berlakulah pertemuan semula dua orang kawan lama.

Selepas itu, aku ada bersembang dengan Azwa (berYM). Dia pun ceritalah pada aku pasal pertemuan tu. Jadi aku pun dapatkan no phone dia dari Azwa dan terus call... Seperti biasa terkejutlah kawan kita nih bila dapat call dari aku... so panjanglah cerita.

Jadi kepada kengkawan yang nak tau, dia (Roslina) sekarang nih menetap di Teluk Intan. Sudah berumahtangga dan jangan pulak ada yang terkejut anak sulong dia dah berumur 15 tahun...
Kepapa kengkawan yang sampai ke Teluk Intan jangan lupa cari dia di Pusat Khidmat DUN Changkat Jong. Dia bertugas di situ... Atau boleh call dia 010 552 5025 atau 05 621 8603 (opis)

miezanz: teringat minah ni nyanyi masa talentime asyik ulang chorus tak jumpa2 penutup lagu.....

1 comment:

suryani said...

Saya ingat sangat dgn Roslina ni terutama 'tragedi' nyanyi tu...moga dpt tengok gambar terbaru Roslina.. Wa tak ambik gambar ke??