Bismillah....
Image Hosted by ImageShack.us

Thursday, December 24, 2009

.::Please Update Ur Phone Number::.

Salam kepada kengkawan semua... Terlebih dahulu maaf sebab tiada perjumpaan untuk batch kita tahun ni... Bukan aku dah serik tapi aku sekadar memberi peluang kepada kengkawan lain untuk tampil jadi organiser... Memandangkan dah sampai ke penghujung tahun, aku berharap agar pada suku pertama tahun hadapan (2010) kita akan berjaya mengadakan perjumpaan.

Untuk merealisasikan program tersebut, aku harap korang dapat bekerjasama untuk "updatekan" data2 korang/ kengkawan kat dalam yahoo grup kita. Sila Klik SINI untuk update. Tujuan aku minta korang update data sbb senang kalo nak hubungi korang... sbbnya korang semua pemalu....
ataupun opsyen lain anda boleh semak dan minta untuk diupdatekan di SINI denagn meninggalkan data terbaru diruangan komen di page ini.

Anyway aku harap next gath kita dapat kumpulkan seramai mungkin kengkawan kita... jangan nanti muka2 yang sama jugak... pastu yg x datang asyik jawapan yang sama jugak.... hope korang x kecewakan aku dan yg lain2..

So aku harapkan cadangan dr korang utk pilih lokasi dan tarikh gath kita nanti...

sila tinggalkan cadangan diruangan comment...

6 comments:

annakiralis said...

Mizan, aku takleh update... still waiting approval untuk membership! Sape nak accept application aku nih!!!

miezanz said...

nanti aku minta azrul approvekan....

Unknown said...

sudah approve maaa...

ishak said...

ni cadangan drp aku.sekadar cadangan la. PD, ni blog dia .. http://mayangsari-resort.blogspot.com/
Bagi k.tgan awam dpat harga diskaun, aprtment 3 bilik RM115,harga sebenar RM350.Cuma biasanya penuh sabtu n ahad, kena bayar penuh sebelum check in, n kena booking awal2 sebab biasa penuh,maklumla murah drp biasa.

Bab buaya kat PD tu,aku no komen, sbb MB kata x da boya,tapi ada org kena gigit,tak tau mana satu yg betul

ishak said...

maksud utk k.tgn awam,apment tu dikira rmh peranginan kerajaan persekutuan yg dikendalikan oleh pihak swasta.bagi yg bkn kerja krajaan, bolehlah dibooking oleh kwn2 yg kerja krajaan utk dpt harga special tu.

apa kata korang ke selatan plak? asyik2 dok utara je.pekena la plak angin selatan,hehehe.....

ishak said...

sori2... tesalah paste plak aritu.namanya yg sebenar Permaisuri Resort PD, Rmh Peranginan Persekutuan. laman web aku tak jumpa,gambar2 dia aku jmpa la. ni link dia http://kaca-arch.com/rpp.html