Bismillah....
Image Hosted by ImageShack.us

Tuesday, August 5, 2008

BaiNun reUnion 08 : Gambar Hari Registration I

2 Ogos 2008

nih la tuan presiden bainunalumni, bro nadzri marzuki..senior form 5 thn 1988..masa aku masuk dulu,ada 4 batchs shj di sek men manjoi(sblm tukar nama smrpb)..
batch super senior(abg matnor jab dll) masa tuh dh grad...
nak kena deme nih..merokok dlm skolah yerr...ciess...
bro meor azam...penggerak reunion..abih semua org digeraknyaa...heheh..
bro syidan dan wife(kak zanariah) menyambut ketibaan bro syed yg sponsor ayor mineral...ekekek...
org2 kuat reunion nih...bro mahyudin, bro hazman,bro nizam dan bro rafi...
lama dh tak jumpa mcm nih...
bro nizam yg sebuk menulis resit..org kuat nih...
antara muka2 awal yg sampai...sam,epoi,ye,mizan,kim dan shidi...
perangai tak berubah..mcm ampeh memasing...hahahha
para2 urusetia yg penat sedang menjamu selera,nasi bungkus power!!!
antara junior2 yg hadir sedang mendaftar..
tuan penasihat alumni,si bro nazri aka kapten weng menyambut ketibaan ustaz adzmi yg dtg dr KL semata-mata join gathering ini..alhamdulillah, dan kami berbangga dgn uztaz..
we luv u...(tetiba aku jadi sebak masa nih)
suasana masa miezan menyambut ustaz..amat menyentuh hati sebab lama dh tak bersua...
fikritokya: " ko apehal usya~usya aku?aku cik'egu skolah nih tau...kang i slap u kang!!"
ye: " ko nih,kang aku baca hadis kang...ko tak nmpak jambang aku nieh!!"
uztaz: "shu hakimi, kamu masih simpan 'buku-buku cerita' dulu lagi tak?"
kim:"eh ustaz, buku2 cerita tuh dh bertukar versi la skang.skng byk baca buku agama..heheh(muka dh pucat)....
kalo korang tengok dari sudut runut dan boya serta darjah paradigma dan metafora, kaki siapakah ini???ekekkekek..sapa dpt teka,aku blanja kacang keras makcik kantin...cepatttt...
antara batch junior yg hadir...terima kasih komitmen adik2 semua...
epoi dgn Ustaz Adzmi yg banyak 'menyetelkan masalah' dia satu ketika dulu..hahaha...
bro syidan dgn Ustaz Adzmi
yus: "darling, lepaih daftar kita gi makan ek?...i lapar laa..."
lon:"errmmmmmmmm....yer laaaaa......iskisksik"
Dabel Fadzli a.k.a Kole
dabel YUS..ehem...(sori heh lon)
bro tukang gunting rambut kita dedulu-abg amirul,skang dh jadik tokey...
yan, meor denk ngan si sepul azli...sepul azli masih menten,tapi lagi 2 ekor tuh,
dh mcm tabung...muahahahah..
napie-kununnya garang ler tuh..pirahhh...deoan nya bro kamil yg tetap mcm dedulu jgak..hehe..
bro jenal kita..
jejaka~jejaka yg pernah menjadi kegilaan ramai di sekolah suatu ketika dulu...
haii...kami lah kumpulan mawar berduri..heheh..dulu sini lah laluan kami mengorat lelaki..
amacam? ayu tak i lagi?rambut baru buat kt kdai you...
tgh dengor kim bersyarah...si sam tuh teringat kan si shira la tue..ekekek
shidee dgn tabiat melabun nya
elein:"kamu kena blajor dr akak yg senior nih tau..cara2 mengunci suami"
yus:(dalam hati- "boleh caya ke nih")


ada lagi..tp bg la masa aku haplod pelan2 yerr..
petang - ada game bola...game bolajaring kensel sbb kaum hawa x brapa ramai..aku agak kechiwa jugak..lari dr target kami masa meeting dulu...

malam- ada dinner(ramai bekas cikgu2 yg hadir antaranya HM(cikgu Kamarzaman), Ustaz Azmi(dr KL), cikgu Mokhtar, cikgu Mat Anjang, Cikgu Rosnah, Cikgu Yusni, Cikgu Krishian, Cikgu Mahmud, Mr Selva dan cikgu2 Bainun yg baru) dh lewat malam ada karoke...lepas tuh ramai juga yg tidur sekolah...

besoknya- Sarapan, Annual General Meeting Alumni kita dan Lunch...
semua event atas tuh aku ada snap gambo...jgn risau..nanti aku haplod lagi..

as what said by meezan, aku pon agak kechiwa jugak sebab komitmen kawan2 yg lain tak semeriah mana..x tau mana silapnya,tp jika nk kira kesibukan, aku sendiri pon terpaksa tuang kelas ari sabtu(further study),terpaksa kensel job wedding aku(rezeki tuh), semata2 nk join this reUnion...takpelah..xde rezeki kita nk gath ramai2...
namun setinggi tahniah buat kawan2 dr jauh mcm Sam(sanggup turun dr Pasir Gudang,Johor), Ye dr KL(naik Bas lagikk),Zahariah & Famili,Shidee,Lon& Yusnita dr Kl, Mizan,Kim&Eilein,Det dr Penang,YUs dr KK, dan senior2 dan adik2 junior banyak jugak dr KL...cikgu2 pon sanggup dr jauh dtg..esp Ustaz Azmi...
ermm...lepas ini,harap2 boleh jumpa lagi,kalo ada umur,insyaAllah...
wassalam

created by:epoi

No comments: