Bismillah....
Image Hosted by ImageShack.us

Wednesday, August 6, 2008

Momori silam - Kenangan sepanjang hayat

Macam yg epoi kata, kenangan di SMRPB mmg xdapat nak dibuang dari ingatan, Setiap kali aku menatap koleksi gambar2 dibainun pastinya syahdu rasa dihati... terasa mahu diulangi detik2 lalu.. Alhamdulillah pada AGM lalu aku dapat nikmatinya semula walaupun dalam keadaan yg berbeza namun ianya sudah cukup untuk aku melepaskan rindu pada kehidupan SMRPB. Betapa gembiranya bila dapat kembali ke SMRPB dan paling bestnya dapat tidur kat hostel bersama kengkawan, Sam, Yus, Bakhtiar walaupun epoi pada awalnya nak juga join tapi akhirnya terpaksa membatalkan niat kerana...... Terasa macam kembali ke tahun 1991
Inilah wajah2 kita semasa kita form 1, muka semuanya baik2 belaka, termasuklah aku..

Setelah 4 tahun wajah2 inilah yg sering menjadi igauan ngeri warga SMRPB satu ketika dahulu terutamanya Dato' Sabudin dan Ustaz Adzmi serta pelajar2 perempuan...hahahaha ganaz kerr kitaorang nih?
Senior Rumah Bendahara 1991,
aku rasa nihlah satu2nya gambar yg aku bergambar dgn pelajar pompuan batch kita...
dari kiri: Azlina Saad, Aishah, Aznita, Shidee, Aku, Lon,
Syarmi, Ishak, Noridah, Azlin Yusma, Pie dan dibelakang Syed.

Sahabat baik dulu kini dan selamanya....
(kat belakang tuh sanusi ada sesiapa tau dimana beliau sekarang)
Aktiviti persatuan, kalau x silap BM rasanya....
Duduk dr kiri: Jai, Yus, Aku (menyebuk padahal bukan terlibat pun),
Epoi (pun menyebuk juga), Yeh a.k.a Bakhtiar.
Berdiri : fakril, Aziah, Azamin, Zaidi, Syarmi, ?????, Azam, Mazlan...

posted by : miezanz

2 comments:

kubong said...

Assalamualaikum,

Tersenyum teman menengokkan gambor lama tu. Teman ada banyak jugak le gambor2. Tapi tak le tahu cam mana nak diuploadkan. Nanti le, kalau ada masa dan kesempatan akan teman downloadkan gambor2 tu.

Keep up the good work kepada semua wakil2 87-91 di dalam bainunalumni. cam mana aku nak register jadi ahli alumni ni?

Ok. Sampai berjumpa di lain kesempatan.

Wassalam

Kubong

kubong said...

Assalamualaikum,

Tersenyum teman menengokkan gambor2 lama tu. Teman pun ada banyak jugak le gambor2. Nanti le, kalau ada masa akan teman uploadkan gambor tu.

Pada wakil2 87-91 yang dah jadi committee bainunalumni, diucapkan selamat bertugas. Insya' Allah, aktiviti2 akan datang akan teman join.

Sekian buat kali ni....

Kubong