Bismillah....
Image Hosted by ImageShack.us

Wednesday, October 8, 2008

::GaTh RaYA 08' DaRi LenSa Aku::

Yg Hadir:
the ladies
the gentlemen(azrul ntah ke mana plak peginya..)

Arrival and moments:

ketibaan pak sako..heheheh..siap report kat aku yg dia on way...baguih sahak nih..

nilah org yg memang aku nok jumpe...Sanusi! 17thn tak jumpa...!!!

sesi bersembang, tukar2 buss.card, tukar2 no fon, dan chek ukurlilit perut..muehehehhe...
apa agaknye yg buat 3 mamat nieh pecah perot nieh??
lama tak jumpe weh!!!moh melabon!
sesi mendengar ceramah..ekekke...
masing2 bukak cerita le nieh...
memang betoi kata Zaesh: Farah dah 'matang'...ekekkekek...dulu kenit jer...ekekke...skrg..ermm..matang...jgn marah aku ye cik'egu farah...
kim, jai, sam, bakhtiar,zaesh, mizan dan tono sedang menilai,memerhatikan dan teruja dgn kehenseman aku.....hehehhe..
apa yg kamu tgh pikior tuh aziah oii??tingat kenangan dedulu la tue...

the Food & Beverage:




ouffff...chendol!!!!!

the Makan Time!

yusri wanusuki n famili

aziah nieh kuat makan ni...badan jer kecik molek...ekekke..
shidee: "fuhhh zana...kamu sampai 2 pinggan tuh!!tinggai la kat aku sikit"
zana:" arghhhh...lantok kamu le shidee...aku peduli apa!aku dh aim lama dh mee kari nieh..."

sam: "aku bab2 makan nih kena kontrol la zaesh..stakat 2 pinggantu boleh laa.."
zaesh: "ermmmmm....emmmmmm..mmmmmmmmm"
Lan: dlm hati-"ishhh cepat la sket sam nieh..aku nk penyepit tuh..ishhhhh"...
sahak:" sedap betoi cendoi nieh....srruuuppppp....fffuhhhh..legaaa...bulan posa arituh pon tak merasa nieh.."
farah:"abang, duit raya bagi bebudak ada bawak tak? ayang tertinggai laa...."
suami farah:" ermmm..abang pon tertinggai...abis cemana?'
farah:"ermm..kalo gitu pending tahun depan laa..."..

the kids:




the speech:

gambo yg nieh bleh click utk besarkan...tapi kalo ada sesapa yg tak masuk dlm gambar, jgn ler maroh kat aku yer..mybe masa tuh aku tgh sibuk ke lain...

oke semuaa...tu yg mampu aku sajikan...aku dh kembali sibuk...

jumpa lagi tahun akan datang...insyaAllah....nice to meet all of you!!
wassalam...

1 comment:

suzana said...

Thanks sbb upload gambar2 bersejarah tu... entah next time leh lagi ke kumpul cam ni. he he he pasal gambor tu...Tau x pe hari tu lagi awal2 bg tau... bab2 makan ni mmg teruja sikit he he he.... itu le ibu mithali... apa2 hal pun ambik untuk anak2 dulu.... Hubby kata mee kari tu sedap le...(hari tu banyak menyembang je... so hal makan2 ni layannn je anak2). Apa2 pun thanks byk2 sbb dah bertungkus lumus menjayakan gathering ni....