Bismillah....
Image Hosted by ImageShack.us

Wednesday, October 8, 2008

Lagi Gambar Reunion - dari kacamata Ishak

Salam buat semua. Tahniah buat semua yg dapat hadir dan dapat menyerikan majlis kita bersama. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar walaupun sedikit terlewat. Takpa,bila lewat, ia menambahkan lagi masa kita bersama. Tahniah tak terhingga buat penganjur Mizan N Epoi dan AJK2 secara langsung atau tak langsung.

Aku cuba upload beberapa gambar yg sempat aku snap hari tu, takla lawa mana, camera digital je, tak sama cam Epoi n Fendi nyer, tu Pro punya, aku amatur aje...... Saksikan lah.....

tok penghulu mizan menyampaikan ucapan alu-aluan

semua sabar menunggu sementara makanan sedang dihidangkan

azlan zam dan famili (sorang lagi anaknya tak kelihatan di dalam foto)


firass kata "sori ye, firass terlebih makan fish cake, tu je yg firass suka. jgn mara kalau dah abis"

geng lama bertemu kembali

bz betul la tokey epoi ni sambil mizan tersenyum riang...



kim, fendi, bakhtiar dan sanusi : semuanya tersenyum lebar (padahal aku tak suruh senyum pun)

apasal tu fakril, anaknya pemalu ke...


2 orang cameraman sedang berbincang tentang tugas masing-masing

2 comments:

gbone said...

hahaha..
camera apa tak penting ishak...
janji mesej ko sampai kat kami semua...oke apa...
gud job!

Anonymous said...

thanks epoi...memang memori kita diabadikan dlm catatan bergambar memang best... aku beli digi cam ni pon pas anak aku lahir, dah beribu gambar di snap, yg dicuci je lom sempat beribu...
harap2 pasni kita semua leh together gather lagi, insya allah