Bismillah....
Image Hosted by ImageShack.us

Thursday, September 11, 2008

.:: Sanusi:Selepas 17 tahun::.

Hari nih hari yang mengembirakan aku, bukan kerana apa cuma kerana aku dah dapat menghubungi Sanusi. Hari ni aku menerima satu panggilan telefon dari seorang kawan lama aku, beliau beritahu dia dah dapat mengesan kawan kita nih...Sanusi bin Abdul Latif, 17 belas tahun x pernah dengar sebarang berita dari beliau dan hari hasil bantuan kawan2 lama aku dulu aku berjaya mendapatka no. phone dia dan bercakap dengan beliau... beliau kirim salam pada semua kengkawan x-bainun 87-91...

Semoga persahabatan akan kembali rapat seperti dulu...

sesapa nak no.phone dia boleh SMS aku...

1 comment:

pocahontas_0203 said...

Abg Mizan, kalo ade tepon Abg Sanusi laen kali, sampaikan salam kat dier ye...ntah dier kenal saya ke idak..huhuhu